گروه صنعتی گوهر نوش بزرگترین وارد‌کننده شکر برزیلی در ایران

۱۶ شهریور ۱۴۰۱

آمار بازدید : 2334

واردات شکر برزیلی گرید A ، سه بار تصفیه شده

برای دریافت قیمت جهانی شکر برزیلی وارداتی با شماره ۰۹۱۲.۰۹۸.۴۰۶۰ تماس بگیرید.

هلدینگ گوهر نوش یکی از بزرگترین شرکت های وارد کننده شکر برزیلی در ایران است.

خرید و فروش شکر برزیلی خام و تصفیه شده

برای خرید مستقیم شکر برزیلی میتوانید با ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول:

 

۱- شکر برزیلی یعنی چی؟

الف:به شکرخوراکی که در برزیل کاشت، داشت، برداشت شده باشد شکر برزیلی می‌گویند.

برزیل بزرگترین تولید کننده و صادرکننده نیشکر در جهان است. این کشور ۵۰ درصد شکر جهان را تامین می کند و سالانه ۶۵۴.۸ میلیون تن نیشکر، ۴۱.۲۵ میلیون تن شکر فرآوری شده و ۲۹.۷ میلیارد لیتر اتانول تولید می کند.

 

ب: اما شکرگذاری sugaring در واقع یک روش از بین بردن موهای زائد است. مانند اپیلاسیون، شکر زدن با کندن سریع موها از ریشه، موهای بدن را از بین می برد. نام این روش از خود خمیر گرفته شده است که از لیمو، آب و شکر تشکیل شده است.

شکر زدن برزیلی مانند اپیلاسیون است، اما کمتر از اپیلاسیون پوست شما را می کشد. همانطور که از نامش پیداست، به جای استفاده از موم، شکر زدن برزیلی شامل یک خمیر قند طبیعی است که در ناحیه ای که می خواهید موهایتان از بین برود زده می شود.

۲-چرا برزیل بزرگترین تولید کننده شکر است؟

کشورهایی با زمین بیشتر، دمای گرمتر و بارندگی بیشتر تمایل به تولید شکر بیشتری دارند.

۳- در کدام قسمت برزیل بیشترین شکر تولید می شود؟

ایالت سائوپائولو تولیدکننده پیشرو نیشکر در برزیل است و انتظار می‌رود که تقریباً نیمی از تولید ملی در سال زراعی ۲۰۲۲/۲۰۲۳ با تولید بیش از ۲۸۳ میلیون تن باشد.

۴-چند کارخانه شکر در برزیل وجود دارد؟

بر اساس گزارش آژانس زراعی Conab، برزیل در سال ۲۰۱۷ حدود ۳۳۰ کارخانه شکر داشت.

۵-شکر یونیکا چیست؟

یونیکا (انجمن صنعت نیشکر و انرژی زیستی برزیل) نماینده گروه وسیعی از شرکت‌های تولیدکننده شکر، اتانول و بیوالکتریک در منطقه مرکز-جنوب برزیل است.

۶-شکر Icumsa 45 یعنی چی؟

ایکومسا ۴۵ به دلیل خلوص بالا و به دلیل فرآیند کریستالیزاسیون کنترل شده ای که توسط آن شکر کریستال حل می‌شود، تصفیه شده ترین شکر در بین تمام شکرها است. (ICUMSA)  International Commission for Uniform Methods for Sugar Analysis  کمیسیون بین المللی روش های یکنواخت برای تجزیه و تحلیل شکر،یک سازمان نظارتی است که استاندارد جهانی برای کنترل کیفیت شکر را تعیین می کند.

۷-بزرگترین کشور واردکننده شکر در جهان کدام است؟

چین بزرگترین واردکننده شکر در جهان است. در سال ۲۰۱۵/۲۰۱۶، چین ۶ میلیون تن شکر وارد کرده است.

۸-تفاوت بین شکر ICUMSA ۴۵ و ICUMSA ۱۰۰ چیست؟

شکر نیشکر، ICUMSA 100 مورد تایید اکثر خریداران است، زیرا دارای مواد شیمیایی کمتر، در دسترس تر و قیمت پایین‌تر از شکر تصفیه شده سفید، ICUMSA 45 است.  شکر ICUMSA 100 با استفاده از فرآیند کریستالیزاسیون بدون هیچ گونه تصفیه شیمیایی تولید می شود.

۹-درجه بندی/ گرید شکر هندی کدام است؟

هند شکر با گریدهای زیر تولید می کند:

L-31، M-31، S-31، L-30، M-30، و S-30 که بیشترین تولید مختص شکر رنگ ۳۱ است. (۳۱ بهترین استاندارد رنگی است که توسط دولت هند تایید شده است) درجه بندی شکر بر اساس رنگ و اندازه دانه انجام می شود.

۱۰-شکر چغندر بهتر است یا نیشکر؟

ممکن است چندین تفاوت بین قند نیشکر و قند چغندر وجود داشته باشد، اما از نظر تغذیه ای، این دو تقریباً یکسان هستند. صرف نظر از منبع، شکر تصفیه شده اساسا ساکارز خالص است، ترکیبی متشکل از مولکول های گلوکز و فروکتوز.

۱۱-کد HS یا HS Code برای ICUMSA 45 چیست؟

۱۷۰۱۹۹۹۰
۱۲- اندازه شکر ICUMSA 45 چقدر است؟
اندازه متوسط ​​۰.۶۰ – ۰.۹۰ میلی متر
۱۳-ماندگاری شکر ICUMSA 45 چقدر است؟

۲۴ ماه
۱۴-شکر ICUMSA 150 چیست؟

شکر نیشکر ICUMSA-150 به شکر کریستال سفید نیز گفته می شود که از فرآیند کریستالیزاسیون و بدون تصفیه شیمیایی تشکیل می شود. شکر نیشکر سفید ICUMSA-150 اغلب در پخت و پز در مقیاس بزرگ، تولید نوشیدنی ها و تولید سایر مواد غذایی استفاده می شود.
۱۵-شکر ICUMSA 600 چیست؟

نیشکر خام قهوه ای درجه E ICUMSA 600-1200 نیشکر قهوه ای خام شکر قهوه ای است که با نام ICUMSA 600-1200 نیز شناخته می شود که پس از اولین کریستالیزاسیون نیشکر تولید می شود. شکر خام خشن تر از شکر سفید است و رنگ آن قهوه ای است.
شکر خام خشن تر از شکر سفید است و رنگ آن قهوه ای است. بر اساس وزن، شکر قهوه ای خام حاصل از نیشکر، زمانی که کاملاً تصفیه شود، حاوی حدود ۷۰ درصد شکر سفید است.
۱۶-آیا شکر بعد از ۲ سال خراب میشود؟ آیا شکر فاسد میشود؟ آیا شکر تاریخ مصرف دارد؟
از نظر فنی، شکر هرگز فاسد نمی شود. در حالی که توصیه می‌شود شکر کلوخه بعد از دو سال دور ریخته شود، اما به احتمال زیاد همچنان طعم و کیفیت آن مطلوب خواهد بود و میتواند نظر شما را در استفاده جلب کند. همین دستورالعمل ها در مورد شکر قهوه ای و شیرینی پزی یا پودر قند صدق می کند.
شکر معمولاً دو سال بهترین تاریخ مصرف دارند، اما این فقط به این دلیل است که ممکن است کلوخه شوند. اگرچه بافت آنها ممکن است تغییر کند، شکر هرگز به طور کامل منقضی نمی شود و پس از تاریخ انقضا استفاده از آن بی خطر است. شیرین کام باشید.

۱۷- ۶ نوع قند کدامند؟

۶ شکل رایج قندهای ساده عبارتند از:
  • گلوکز ()
  • فروکتوز (معروف به قند میوه)
  • ساکارز (معروف به شکر رومیزی)
  • لاکتوز (معروف به قند لبنیات)
  • گالاکتوز (معروف به قند شیر)
  • مالتوز(معروف به قند جوانه‌های گیاهی و غلات)

۱۸-ناسالم ترین قند چیست؟

مطالعات نشان داد که در حالی که تمام قندهای اضافه شده (قندهایی که به صورت مصنوعی به مواد غذایی اضافه می‌شوند) می توانند خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ و چاقی را افزایش دهند، شربت ذرت با فروکتوز بالا ممکن است مضر ترین آنها باشد. علاوه بر این، نشان داده شده است که فروکتوز باعث افزایش هورمون گرسنگی گرلین می شود و ممکن است باعث شود پس از خوردن غذا کمتر احساس سیری کنید.
۱۹-فرمول شیمیایی شکر چیست؟

فرمول شیمیایی یا مولکولی ساکارز ۱۲ H ۲۲ O ۱۱ است . هر مولکول شکر دارای ۱۲ اتم کربن، ۱۱ اتم اکسیژن و ۲۲ اتم هیدروژن است.